INTRO VIDEO OVER ONS BEDRIJF

Flexibel en praktisch
Bouwbedrijf PM Projecten is opgericht in 1995 en heeft sindsdien honderden projecten met succes opgeleverd. Met onze creatieve en praktische oplossingen zorgen we voor optimale resultaten en tevreden relaties. U kunt rekenen op flexibiliteit, duidelijke communicatie en een prima verhouding in prijs en kwaliteit. Wij plannen nauwkeurig en leveren altijd op volgens afspraak.

Ons team bestaat uit projectleiders en ervaren timmerlieden met oog voor praktische oplossingen. U heeft maar één aanspreekpunt en kunt rekenen op verschillende expertises door onze intensieve samenwerking met deskundige onderaannemers. Onze jarenlange samenwerking zorgt voor perfecte uitvoering van de werkzaamheden. Het eindresultaat telt! Afspraak is afspraak.

WAT WE DOEN

Totaalleverancier
Geef uw verbouwing uit handen. Wij denken met u mee en gaan altijd voor perfectie en optimaal resultaat. PM Projecten zorgt ervoor dat u zo min mogelijk hinder ondervindt van uw renovatie of verbouwing. U heeft één aanspreekpunt, onze projectleider is tijdens de werkzaamheden aanwezig en altijd bereikbaar. Reken op duidelijke afspraken en transparantie. Wij regelen de bouwaanvraag en desgewenst de architect en constructeur. Wilt u een turnkey aanbod? Wij realiseren uw wensen!

Ervaring
Onze relaties vertrouwen op onze expertise en ons advies. Met onze jarenlange ervaring kunnen we vakwerk garanderen. En dat geeft naast een optimaal resultaat voor onze relaties, enorme voldoening voor ons team. Natuurlijk kunt u rekenen op nazorg, zodat uw project de optimale staat behoudt.

KANTOOR TEAM

Paul Bruinsma

Eigenaar en oprichter van PM Projecten BV

Paul houdt zich voornamelijk bezig met: acquisitie, ontwerp en management.

Ralf van de Beek

Project Manager

Ralf houdt zich voornamelijk bezig met de begeleiding en aansturing van de projecten. Hij onderhoudt intensief contact met de opdrachtgevers over het werk, de planning en specifieke details.

Liesbeth Konings

Secretariaat

Liesbeth houdt zich bezig met diverse secretariële werkzaamheden, zoals het uitwerken van offertes en facturen, de correspondentie en debiteuren- en crediteurenbeheer.

Jeroen Siere

Calculator

Jeroen houdt zich bezig met het calculeren van de projecten en offerteaanvragen. Hij neemt de projecten op en adviseert waar nodig de opdrachtgever. Daarnaast behoren inkopen, facturatie en overig administratiewerk ook tot de taken.